computerul nu-mi recunoaste usb midi controller :(

moveWest();
moveWest();

///muta-ma la est ca sa ajung la porc

moveEast();
moveEast();

///***blocuri de cod 

///Mută-mă într-o direcţie, apoi în cealaltă pentru a ajunge la porc!

moveWest();
moveSouth();
moveSouth();

///Ocolește dinamita pentru a mă duce la porc!

///Urmărește traseul şi condu-mă la porcul prostuț. Evită TNT-ul sau penele vor zbura
! Sugestie: El este la Sud de mine.
///Modifică secvenţa de cod pentru a mă duce la porc!>>>debugging/depanare
///Du-mă la floare, ia nectarul, apoi du-mă la fagure şi produ miere
moveEast();
getNectar();
moveEast();
moveEast();
makeHoney();

~~~ albina e foarte CUTEEEEEE:) hihihihi

moveNorth();
moveEast();
getNectar();
getNectar();
moveEast();
moveSouth();
makeHoney();
makeHoney();


~~`era simplu dar nu am inteles

UAaaaaaaaa am inteles
///Ia trei de nectar şi apoi produ trei de miere!
moveSouth();
getNectar();
moveEast();
getNectar();
moveWest();
getNectar();
moveEast();
moveEast();
moveSouth();
makeHoney();
makeHoney();
makeHoney();

///Get three nectars and then make two honey

saraca  de mine, acum am observat cifrele




Leave a Reply

