netul decide in locul meu

capture-20170125-164413

hahaha, am scris ca vreau sa gasesc concerte, musicals, balet in format torrent si dau de dynadot. vizitam tosarang fiindca in torters nu exista sectiunea “muzica”.

ultima data cind am vizitat k2nblog am observat ca au facut modificari asupra aspectului paginii, haotic ca soompi. daca erai curios sa stii cum era vremea in Seoul… probleme cu adf.ly

unicul avantaj e ca aveau un cont pe soundcloud si puteai sa asculti ce te interesa inainte sa descarci.

ultimul cintec care l-am ascultat era colaborarea dintre honey, luna si o reprezentanta din mamamoo, nu stiu cum o cheama fiindca am ramas in urma, mi s-a parut plictisitor fiindca am ramas in urma.

hhh hahahaha nu stiu cind voi mai asculta kpop

ceea ce am observat ca ei apeleaza la compozitori, coreografi straini.

hhhhhh hahahaha nici nu e cazul sa ti se faca dor de Korean nation ca s-au infiltrat in China.

am crezut ca lui brave brothers i-a venit ideea cu vocea din background dar… chakun?

mi-a placut fa,re

hhhhh netul joaca un rol important asupra comportamentului. poti sa nu te fortezi sa gindesti. daca totusi te-ai plictisit de kpop nici nu e cazul sa te deranjezi ca calculatorul de scuteste de lucrurile fara importanta.

nici nu e cazul sa vizitezi fotor ca asistentul Google iti face colajul in locul tau. daca nu-i place poza, omite incarcarea. redescoperi niste poze din 2014, animatii…

Asistentului nu-i plac anime. el nu este otaku. Nu trebuie sa abuzam de bunatatea lui, mai mult de 200 de poze nu incarca.

un Video, colaje, animatii, redescoperiri din cind in cind.

0-12

3-1

9-1

6-1

13-1

5-1

2-5

1-5

efortul asistentului:39 timp de o luna de zile

Nu am inteles, dar de acum renunt fiindca oricum calculatorul decide in locul meu

schimb cultural, daca #mong0 a spus ca muzica traditionala is strange, ce pot sa spun eu de pansori?  hhhhhhh oricum nu am cui sa-mi demonstrez respectul

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

