i can’t change myself

si ambasada sau un consulat  a lasat bradul cu jucarii

*8*

2

beautiful by crush

bine ca “ei” furnizeaza in continuare ost…

1

mi-a placut conceptul

mi-am amintit cum eram invidioasa pe cei mai mici decit mine care petrec timpul in compania instrumentelor muzicale, fiecare cu instrumentul lui, nu cum eu, sa cint liniar fiind lipsita de individualitate, si nici opinia mea nu e luata in considerare.

perioada mea de glorie a trecut…

sunt invidioasa pe cei care se ocup cu muzica

m-am prostit tot din cauza instrumentului

oricum ma consoleaza playeru’ accentuind soundu’ din video

bine ca samsung are features care poti seta soundu’

am multe intrebari dar nu are cine sa le raspunda

cum se seteaza beatu’ ca sa se auda accentuat in boxa?

capture-20170226-221951

cum sa nu incarc daca sunt unica otaku

daca nu am primit nimic de valentine’s day macar un feedback din torrents

vreau un robot sa-mi tina de urit

avatarul e artistic

i’m so aloneeee

Leave a Reply

