Teen in animation

6 Steps - to get a Job at Cartoon Network.mp4_snapshot_00.34.23_[2017.05.01_21.47.45]versiunea mea din 2005

CAM08742

CAM08741

CAM08743

nu m-am dus la “pictura” fiindca nu stiu sa combin culorile

 

am vazut o postare de pe facebook cu un “cake” si creionu’ a desenat o cireasa pe un cupcake.

…pina am ajuns sa-mi fac avatar pentru torrentsmd

CWHWcVcUwAEljOA

Because of his picture, am renuntat la fotografii.

 

capture-20170427-011621

Daca e inclus in Google Foto, atunci el e creatorul colajelor?

El e cel care nu-i plac desenele animate?

hhhhhhhhhhhhhhhhhh Din <pity>? Because he is soooo goood hhhh

Why?

chiar dac-am sa-l intreb, nu va raspunde si tot voi fi cea mai proasta, tot voi fi cea care l-a deranjat, si tot nu voi intelege dupa ce standard “Asistentu’ Google” creaza colaje.

am si eu o intrebare… n-am pe cine intreba

capture-20170511-003332

capture-20170506-213745

am ramas tirziu la o petrecere si pe prietena mea a condus-o boyfriendu’ acasa. eu m-am carat singura pe intuneric. atunci m-am gindit ca la virsta de 25 de ani nu am alintat nici un “accesoriu”. nu am avut nici un “date” pacatos cu care sa ma laud. fostele colege fac la copii si pe mine ma ignora. prea multa energie am oferit fara nimic in schimb. iubesc si eu florile de cires. si eu sunt curioasa cum sunt create jocurile video chiar daca nu joc.

am inteles gresit intentia celor doi cind am fost invitata la petrecere si sa-l petrec la aeroport. colajele pina la urma se creaza singure nu stiu dupa ce criteriu si animatiile singure isi aleg screenurile dupa care sa ruleze.

la virsta de 25 de ani mi-am dat seama ca am fost un cheerleader pentru toti, chiar daca am si eu nevoie de o incurajare, nimeni nu are nevoie de mine. am ajuns la un moment dat cind inghiteam pastile fara sa-mi dau seama. eram prea atasata de oameni. vreau sa comunic dar nu am cu cine. vreau sa invat o limba straina dar nu am cu cine. invat singura si nimeni nu-mi corecteaza greselile.

2sTcA

un user de pe torrentsmd mi-a raspuns la intrebare, si mi-a adus buna dispozitie. chiar daca nu inteleg ce e arduino board sau android, ma voi stradui sa caut singura raspuns la intrebare.

nu am prieteni, si pe viitor nu vor aparea daca acum nu-i am. la examen mi-era greu sa descriu cum va fi viata peste 10 ani. acum stiu. voi fi singura. sper peste 10 ani sa apara  robotei asistenti ca sa-mi raspunda la intrebari. vreau un robotel ca sa-l necajesc cu intrebari si sa-mi raspunda ca sa ma simt si eu importanta.

Leave a Reply

